lørdag 20. februar 2010

Snakk om service...


I tre uker har vi nå bodd i nyhuset, men uten oppvaskmaskin. Den bestilte vi fra Elkjøp. Siden vi bor så langt i nord, må vi som regel vente i ukesvis på varene vi ønsker, så gleden var stor da vi endelig fikk beskjed om at vår etterlengtede oppvaskmaskin nå hadde ankommet våre nordlige breddegrader.

Min kjære kjørte av sted for å hente den, men da han hadde betalt i kassa og gikk på lageret for å hente ut maskina, så VAR DEN IKKE DER!!!
Tullingen på lageret fortalte at vi hadde misforstått, for maskina vår var ikke ankommet - den var på vei oppover....
Vi ante ugler i mosen, så min kjære ringte kundeservice for å høre hva i all verden det var som skjedde. Ganske riktig, det var ugler i mosen, eller måser i bæreposen som min kjære pleier å si. Maskina vår hadde kommet til Tromsø, men så hadde de hønsehjernene på Elkjøp solgt den!
Kjenner jeg blir en anelse forbanna. Nå må vi altså vente på en ny - og det kan ta laaaaaaang tid.

Jeg får heller trøste meg med å se på noe lekkert. Denne brødformen heter faktisk Elisabeth, så jeg synes jeg hører at den roper litt på meg...
De andre lekre brødene dere ser bildene av ble bakt av min kjære til morsdagen. Jeg fikk ikke morsdagskake, men jeg skal hilse og si at ferske brød er godt det også :)

Nå skal jeg kaste meg over oppvasken, så får dere ha en vaskeekte lørdag dere også.

10 kommentarer:

  1. Ååååå, det er sånne ting som kan få det til å koke totalt over hos meg, og som regel ender med at jeg går fullstendig fra konseptene og min kjære må dra meg ut av butikken. Seriøst - dette var dårlig service! Også oppvaskmaskin da, som nærmest er som et ekstra familiemedlem å regne :-) Får håpe ventetiden ikke blir for lang. Håper dere trives i nyhuset sånn ellers!

    Klem Linda

    SvarSlett
  2. åh......trur æ ha klikka i vinkel...flotte brød må æ si....

    SvarSlett
  3. Jeg hadde blitt så sinna så sinna, og gubben måtte ha prøvd så godt han kunne å roe meg ned fØr jeg hadde ringt samtlige av de ansatte og satt de skikkelig på plass med meget ufine ord.
    Håper helgen blir bra lell.

    SvarSlett
  4. Kose mæi hver gang det skjer noe nytt på bloggen din. Morsom og lun humor.

    SvarSlett
  5. Å herregud da hadde jeg blitt irritert, selv om jeg vet at det nytter jo ikke å bli det heller. Men hvordan kan dem gjøre slike feil mon tro?

    SvarSlett
  6. Elkjøp altså!!!
    Så koselig å få se bilder fra deres nye hjem :) Så koselig dere har det, og spisestuemøblene var nydelige!

    God helg!

    Klem

    SvarSlett
  7. Jeg hadde klikka totalt!! Og jeg er født i løven og brøler slik de gjør når jeg blir forbanna. Og dette er et slikt tilfelle som fremprovoserer løven i meg. Jeg hadde ikke dratt derifra uten en maskin!!
    Er imponert over roen du her utøver...

    Hjemmebakte brød fra elsklingen hjelper mot mye.. jeg vet!

    SvarSlett
  8. Trodde jeg hadde vært inne på bloggen din før jeg, men har vel ikke det.. Hmmm... Utrolig morsom blogg du har. Har lest igjennom en del, og inn hit må jeg flere ganger. Du skriver utrolig fengende og godt altså!!! Gratulerer med nytt hus også. Lekker spisestue dere har!

    Kjenner nakkehårene reiser seg, når du forteller om Elkjøp altså. Makan til dårlig service da, for ikke si rot i systemet de har.Dere burde da ihvertfall få en kompensasjon eller rett og slett heve hele kjøpet.. De burde skamme seg.

    Bildene av brødene du la ut, fikk iallefall meg til å få lyst på nybakt brød med brunost..;).

    Ha en god kveld:-)

    SvarSlett
  9. Hehe, man kan jo bare flire av noe slikt.
    Elkjøp Tromsø starter å bli berømt, ikke på en positiv måte. Jeg satt og lekte meg med kameraet etter å ha eid det i 2 år. Plutselig datt minnebrikken ut og ikke en men 2 filmer av fremmende samisktalende personer var på det. What! Etter samtale med Elkjøp var det klart at dette var en B-vare. Ble ikke opplyst om det når jeg kjøpte det til FULL pris jeg.
    Så i valget mellom Ekspert og Elkjøp, humm, får se neste gang.

    Ha en fin uke videre.

    SvarSlett
  10. Anne Merete Øvreberg Strøm26. februar 2010 kl. 13:11

    Eg hadde forlangt en erstatningsmaskin mens eg venta på den som var MIN.... Men det er meg, og tydeligvis ikke rolige, sindige du.. Så; god helg Elisabeth:)

    SvarSlett

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin