søndag 22. mars 2009

Ut på tur med bæsj i bleia...

Sarah på 3 år trives på sparketur!

Marte og Sarah sørger for at "ho mor" og Lillegutt kommer seg på søndagstur!

Etter en våkenatt med bæsjebleier og minimalt med søvn, klarte Lillegutt og jeg å komme oss ut på tur i det vakre vinterværet. Marte, med sin nydelige Sara på tre år, kom som avtalt og hentet oss. Etter en fantastisk tur der jeg klagde på restskatt, og Marte fortalte om den snille kemneren som hadde gitt dem masse penger tilbake, bestemte vi oss for å dra hjem til henne. Jeg hadde selvfølgelig ikke med meg stellebaggen, og jeg hadde ikke før satt meg i sofaen før Lillegutt begynte å gjøre forretninger - store forretninger! Bæsjen gikk gjennom bleia og begynte å sive oppover ryggen og gjennom bodyen. Dermed var det bare å kaste seg rundt, dytte ungen ned i ulldresser og voksiposer, få på seg yttertøy og fare som en virvelvind gjennom byggefelt og brøytekanter så snøfokken sto, for å komme seg hjem før bæsjen hadde kommet inn under armene og opp i nakken på guttungen.
Nok en helt vanlig søndag med andre ord:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin