torsdag 8. oktober 2009

Tøffe TØFFler

Det snør det snør, tiddelig bom..... Det gjør ingenting for jeg koser meg inne med verdens tøffeste TØFFler! Da jeg så disse i butikken, visste jeg at de skulle bli mine. De sitter perfekt på foten, og det beste av alt er at de er varme og gode :)

Derfor har jeg kost meg innendørs idag, eller , jeg kunne ha kost meg innendørs... Lillegutt har blitt syk, så det er litt hurramegrundt. Den gutten tror nemlig at skal man hoste og harke, så MÅ man også spy. Som sagt, så gjort... Siden han fortsatt fullammes (til tross sine 9 mnd) så blir det en del amming for å fylle tanken hans igjen.

Ja ja. Godt jeg har en giga sjokoladekake på benken jeg kan fylle min tank med. Skulle en tur på jobben idag, og hadde bakt for å glede mine kollegaer. Kom meg aldri på jobb pga Lillegutt, så nå gleder jeg heller meg selv med kake:)

Ha en sykdomsfri kveld dere også!

5 kommentarer:

  1. Flotte tøfler ja!!! Og artig kommentar fra Amalie ang det nye smilet hennes-hahaha:)

    God bedring til lillegutt!!!

    SvarSlett
  2. Tøfler er bra. Eeelsker mine.
    Lykke til med Nonstopen. Det burde du jo klare i blinde etter alle de fjonge kakene dine...
    God helg!

    SvarSlett
  3. Tøffe tøfler!! Scholl?
    Her i huset er det for varmt i gulvet til å bruke tøfler...litt synd når de finnes så mange fine;)

    Ungene mine var syke for et par uker siden, men da satt det skikkelig i også. Erik hadde feber i 6(!) dager og full av krupphoste:S

    God helg til deg og dere:))

    SvarSlett
  4. Så flotte tøfler, man blir jo glad bare å se dem.
    Ha ei god helg!
    Klem Gry : )

    SvarSlett
  5. Super coole tøfler!!! Hvor har du fått tak i dem da mon tro?
    Ville også takke så mye for oppskriften på Sitrus Salsaen din - den ble prøvd i dag til stor applaus! Droppet chilien da vi er litt pysete med ild ut av munnen - men det ble supert fordet!!! Takk takk!!!
    Det ligger en fantastisk kake på min blogg som jeg la inn i dag - Hvit Sjokolademousse kake - kanskje noe for deg?

    SvarSlett

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin