torsdag 26. november 2009

I all verden...

Det jammen mye man skal se før øynene ramler ut, men i dag måtte jeg så og si forsikre meg om at mine faktisk virket (det er nemlig stor fare for at de av og til spiller meg et lite puss).

Jeg har jo leeeeeeenge klaget over at min lillegutt på snart 11 mnd nekter å ta til seg annen føde enn pupp. Jeg trodde jeg hadde prøvd alt, men i dag gapte han begeistret og kjeftet for at matingen ikke kom fort nok. Gjett hva han likte!

Marinert FETAOST! Det gikk ned på høykant! Det faller ikke akkurat under kategorien babymat, men jeg har jo forstått at han ikke liker det andre babyer stapper i seg. Dermed skal jeg nå teste ut annen voksen mat.... Hva med sild, oliven, og rekecoctail?

Stakkaren har i snart et halvt år prøvd å fortelle meg at han er en gourmet og at han ikke kan fordra moste poteter, hvetegrøt og mat uten smak. Jeg skal nå ta dette til etterretning lille venn. Mamma har endelig forstått :)

Ha en smaksrik aften dere også!

3 kommentarer:

  1. Ingrid også elsker feta ost. Hun liker egentlig alt som er godt og her går både reker og blåskjell ned på høykant

    SvarSlett
  2. Min mellomste, som faktisk er 25 nå - spiste bare "vanlig" middag hvis jeg dyppet bitene i sennep. Har blitt folk av han og.... Anne

    SvarSlett

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin