tirsdag 19. januar 2010

Til seters for å gjøre seg fet....

For første gang på uendelig mange år er denne dama IKKE på slankern i januar. Årsaken er at jeg så og si fullammer en gutt på OVER 1 ÅR. Jeg skal hilse og si at man mister både rumpe og lår når poden på 13 kg spiser kun av deg... Man skulle kanskje tro at min kjære ville være strålende fornøyd med min nye kropp, men han er en praktiker...

I går da jeg skulle ut med en jentegjeng, følte jeg at jeansen ikke satt helt som den skulle. Jeg spurte min kjære om hans mening. "Det ser ut som at du har bæsja på deg!" kom det kontant fra ham da han hadde studert rumpa mi, og det er med skrekk han nå innser at min garderobe ikke passer min nye kropp. Vi har jo nå en gjeld til langt over pipa på vårt nye hus, og han er ikke interessert i at jeg nå skal bruke penger på å fornye klesskapet mitt.

Derfor holder han nå på med prosjektet: Få Elisabeth opp i vekt slik at klærne passer.
Han kaster seg rundt på kjøkkenet og disker opp med dessert HVER ENESTE DAG. Disse bollene er det forresten jeg som har bakt idag. Snuppa måtte være hjemme fra barnehagen, så da bakte vi litt. Vet ikke helt hva som gikk feil, men bollene ble ikke så høye og luftige som de pleier. Det som jeg VET GIKK FEIL, var at jeg kastet i meg 5 boller så snart de kom ut av ovnen. Tror nå at mine glansdager som slank er talte. Min kjære vinner, igjen.....

Forresten, så er jeg så smålig at jeg oppfordrer dere til å trykke på linken og stemme på meg ;)


Mvh hilsen en midlertidig slank

5 kommentarer:

  1. Hei. Førr en herlig blogg :o) "oppdaga" den i går kveld.Måtte berre læse.Du snakke om å "by på sæ sjøl" Æ har flirt og flirt.Detta va verkelig en herlig medisin.
    Løkka tell videre og håper du vinner.

    Mvh utfløtta norlænning som lengte heim :O)

    SvarSlett
  2. Ikke noe problem Elisabeh jeg stemte på deg for flere dager siden og lykke til.
    Og lykke til med å bli feit.
    Jeg har det motsatte problemet, prøve å komme meg litt ned i vekt men jeg har det alt for godt sammen med kjærsten så det finnes alltids noe godt i hus å momse på. Livet er alt for godt

    SvarSlett
  3. Hei:) Nå syns jeg du strør salt i såret på en stakkar som er på slankærn åsså. Ikke nok med at det er bilde av herlige kanelboller, men du trenger å legge på deg åsså:):) Nyt det! Bedre at det ser ut som du har bæsja på deg, enn at det ser ut som du går med svær bleie. Sånn ser baken min ut når jeg legger på meg-bleieræv:):) Kose deg med boller, så veldig gode ut, klem fra Line..

    SvarSlett
  4. sukk.......ja, det der veit æ alt om...slanking er oppskrytt spørr du mæ...e vel det en kalla ei "go mat ræv", med alt det innebærer..men æ ha vært litt flink, å tatt av noen få kg, og har enda noen igjen...sukk igjen,.du skriv som sagt så levende at æ ser dæ førr mæ...har stemt på bloggen din...ha en bollegod aften..tar me mæ en fra dæ

    SvarSlett
  5. Æ flire mæ skakk av dæ! :)

    Har gitt min stemme.

    Lykke til med å motarbeide gubben sitt prosjekt ;)
    Eller bare kos dæ med at han lage masse godt til dæ! Det ville æ gjort :)

    SvarSlett

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin