torsdag 27. januar 2011

Nesevis telefon!


Jeg er så heldig å ha denne vidunderlige telefonen:

...men det produsentene av disse touch-telefonene ikke tenker på, er at småbarnsmødre midtvinters får STORE problemer med å ta telefonen. Her en dag hadde jeg hendene fulle av handleposer, unger, vesker og barnehagesekker. Ute var det som vanlig svinkaldt, så ho mor hadde hyra på seg hansker. Da ringer telefonen i lomma. Med stor innsatsvilje klarte jeg å fiske telefonen frem, men tror dere det går an å svare en touchtelefon med hansker på hendene???
NIX!
Dermed må man tenke fort, det hadde jo allerede ringt en stund, så det eneste man da kan gjøre er å svare med den eneste bare hudflekken man har tilgjengelig - nesestippen!

Jeg kan love dere at dette ikke ser videre intelligent ut når man står midt på en parkeringsplass kl 16.30. Man må altså svare telefonen med nesa, og man legger også på med nesa.

Så kjære produsenter av Iphone, kan dere lage telefoner som også er tiltenkt stressede småbarnsmødre?

Ha en nesevis aften dere også!


6 kommentarer:

  1. Jeg har en annen med touch... Hurra! ;P

    Men ser her, det er håp: http://www.lykkeinorge.no/content/news/590/

    SvarSlett
  2. Haha! Jeg vet!! Har jo også iPhone, og det er ikke alltid like lett:)

    Har nok med mitt kaoskontroll desverre. Fant carbonara saus som gikk ut på dato i 2008.............say no more.

    Klem!

    SvarSlett
  3. Æ flire mæ i hjel her :) Kjenne mæ igjen i den der,har gjort samme sjøl:) hehe!!

    SvarSlett
  4. Det er litt feil å si at det ikke går med touchtelefoner. Noen telefoner reagerer på varme (?) - du må bruke fingeren for å trykke på skjermen, mens andre reagerer på trykk - du kan bruke neglen, en stylus, hender med hansker på (eller....) og telefonen reagerer når du trykker på skjermen.

    Jeg vet ikke hvilke telefoner som er av hvilken type, men iPhone er tydligvis varme-typen og Nokia N97 (mini) er trykk-typen.

    SvarSlett
  5. Ha ha, synes jegs er det. Jeg sitter akkurat og vurderer ny telefon, HTC eller iPhone. Akkurat ang. touch blir det vel dødt løp mellom disse, altså nødvendig med tilgjengelig nestupp.

    SvarSlett
  6. telefon som man kan navigere med nesetipp må jo være helt suverent. Min ringer alltid når jeg står med hendene fulle av deig eller no.......så nesetippmobil får bli min neste! Haha!

    SvarSlett

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin