mandag 25. mai 2009

Ammning blant lamaer...


Nå har jeg jammen meg opplevd å amme med dette udyret som nærmeste vitne. Igår var vi på dyrepark her i Tromsø, og Lillegutt er ikke den som lar seg affisere av at nysgjerrige lamaer bevitner amminga. For Lillegutt er et godt måltid et godt måltid, uhavhengig om et slikt ansikt nistirrer...


Jeg for min del er vant til å brette frem puppen på de merkeligste steder. Tror jeg har ammet stort sett overalt. I prøverom, på venterom, på benker som står sporadisk her og der, på fly, tog og på parkeringsplasser. Når man har et matvrak av en baby, så blir man vant til å måtte amme der du minst kunne tenke deg å amme, men jeg hadde aldri trodd at jeg skulle amme blant strutser og lamaer...

Her ser dere meg ute i det fri...

Amalie storkoste seg blant dyrene. Hun er ikke redd for hverken lamaer, hester, svære haner eller innpåslitne geitebukker. Må si at ho mor var mer redd enn to-åringen.

Er foresten litt redd akkurat nå også. Som jeg ble påminnet på Facebook idag, så har jeg passert 3000 besøkende på sida min, det betyr som dere vet - KAKE!
Dermed blir det kakedekorering på meg i morgen.... Huff.
Fortsettelse følger!

2 kommentarer:

  1. Hahaha, ja må man så må man.

    SvarSlett
  2. Fant bloggen din på gruppen Mammabloggerne på Facebook. Artig innlegg! Kjenner meg veldig igjen, har selv ammet på merkelige plasser. Men ikke blant strutser og lamaer! :)

    SvarSlett

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin