søndag 3. mai 2009

Mannen min i ammetåke!


Jeg og min kjære har investert i slike termokopper. Utmerket til å ha i bilen når vi skal på langtur. Da lager vi oss deilig kaffe, fyller koppene og drar av sted. Det samme gjorde vi denne helgen da vi skulle til Bardu på besøk til svigers. Denne gangen var det min kjære som var stressa før avreise, og han løp ut i bilen for å finne koppen sin. Vel inne på kjøkkenet igjen helte han kaffe på koppene og vi satte oss i bilen. Dere skulle sett ansikteuttrykket da han satte koppen til munnen og skulle slurpe i seg nylaget kaffe, han så ut som han svalgte en sitron.
"Søren! Jeg glemte å helle ut restene av teen som var i koppen!" utbrøt han.
Jeg lo godt, for til vanelig er det jeg som gjør slike idiotiske ting. Men all ære til min samboer, han drakk alt sammen opp. Kaffe med gammel og kald te.... Mmmmmmm. Da er det til og med bedre med Statoilkaffe, tror jeg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin