tirsdag 26. mai 2009

Sommerkaka er ferdig!

I dag har jeg altså bakt for å feire 3000 besøkende på sida mi. Prøvde å bli inspirert av at det går mot sommer, til tross for at det stormer utenfor kjøkkenvinduet.

Ville ha en knæsj orange kake. Bildene lyver litt, for den er mer knall enn den ser ut som her. Sløyfa lagde jeg delene til igår, slik at den skulle størkne. Ble litt høy, men er ikke helt fornøyd.
Jeg skal hilse og si at det ikke er bare bare å bake kake + dekorere den når man samtidig skal passe på en krabat på 4 mnd. Han har ikke mye forståelse for at ho mor står opptatt....
Men kake ble det, så nå venter jeg på at resten av familien skal komme hjem så de kan beundre sjokoladekaka som har masse sjokoladekrem :) :)
Litt arti at jeg nå prøver å lage meg diverse marsipankaker - når jeg ikke liker marsipan! Jeg plukker av pynten og kaster den.... Det inni spiser jeg derimot med STOR appetitt!

Ha en fortreffelig kveld alle sammen. Nyt sola dere som har den!

6 kommentarer:

  1. Wow, imponerende kake! Og den sløyfa:-)

    SvarSlett
  2. æ kommer gjerne og smaker på kaka:)

    SvarSlett
  3. Oj, denne kaka var lekker må jeg si!!
    Herlige farger. =)

    SvarSlett
  4. Wow:))) Sjokoladekaka inni? Jeg liker heller ikke marsipan, men det er fint som pynt!

    Flirte forresten utrolig masse av den videoen! Spesielt når ho ble så så sint når du sang med, haha!!

    SvarSlett
  5. Wow, sier jeg også! Nydelig kake :)

    SvarSlett
  6. nam nam nam sier jeg! :)
    Jeg kan godt spise marsipanen for deg! "send'an nedovar"

    Du er flink!

    SvarSlett

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin