onsdag 16. desember 2009

Tiiiiiiidlig bursdagsfeiring

I dag har denne kjekkasen bursdag!

Som den pliktoppfyllende kjæresten jeg er, så sto jeg opp grytidlig for å vekke bursdagsbarnet med sang. Noe forfjamset så han på klokka, den var 06.30. "Det var tidlig" prøvde han å smile. Jeg forklarte at jeg måtte jo vekke ham så tidlig slik at han skulle rekke eksamen. Han har nemlig eksamen på bursdagen sin, den stakkars mannen. "Den begynner ikke før kvart på ti!"

Ehhhh.... Han hadde tenkt å sove seg litt frempå for en gangs skyld.

Da hadde altså ho mor klart å vekke begge ungene tiiiiiiiidlig på morgenen. For å rette på skadene, løp jeg til min kjære espressomaskin og lagde ham en sårt trengt kaffe.

GRATULERER MED DAGEN KJÆRE!!!! ..... og lykke til på eksamen....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin