torsdag 11. februar 2010

Sjokkstart på dagen

Prinsessa mi har hanglet de siste dagene, så vi fant ut at hun måtte komme seg til legen. Dermed kastet jeg meg over telefonen i dag tidlig klokka 8 for å sikre henne en time. Jeg hadde akkurat rukket å gni natta ut av øynene da jeg kom igjennom til legekontoret. Joda, hun kunne få time, om tre kvarter!


Da ble det stress i heimen for ho mor. Vi har jo nå flyttet langt unna legesenteret vi hører til, og med to motvillige små som ikke syntes det var viktig å bli påkledd og dyttet ut i bilen, ble det en svett morgen. Selv rakk jeg ikke engang å dra børsten gjennom håret. Klokket tikket i rasende fart! Utrolig men sant, så rakk vi timen, og jeg har dermed 2 små som går på antibiotika. Gleder meg stort til de blir friske så jeg kan sende dem i barnehagen igjen. Å være hjemme med dem er en fulltidsjobb, og jeg lengter tilbake til kontoret der jeg kan slappe av :)

Ha en hektisk dag dere også!

Bildene er av to blomsteroppsatser jeg kjøpte i helgen. Den med fuglen het "Kjærlighetsrede", og det passer jo bra i mitt nye hjem....

So long!

3 kommentarer:

  1. God bedring til de to små. Slitsomt å være syk og slitsomt å være hjemme med syke barn. Som du sier; det er virkelig en fulltidsjobb.

    Klem ♥

    SvarSlett
  2. sikker på at du er en dyktig husmor og mamma.....og det blir slitsomt..ha sagt det før å si det igjen..trur den ulønna jobben man gjør i hjemmet, får man lønn førr uansett på en anna måte enn penger....god bedring til ungene, og kjærlighetsredet var virkelig fint...klem

    SvarSlett
  3. Dæven d står de pinadø respekt av å få dem klar og til byen på tre kvarter!!
    Ønske dem god bedring! Både for demmes skyld, og din:))

    Klem
    Benedicte

    SvarSlett

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin