Viser innlegg med etiketten Amalie. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Amalie. Vis alle innlegg

tirsdag 26. mai 2009

Evigvarende sang...


Må bare legge ved denne lille snutten av Amalie filmet i høst. Hun skulle absolutt synge sjøl, men som dere hører kan en slik sang vare i evigheeeeeeeeeter :)

søndag 26. april 2009

Klærne SKAL på!

Ser du noe rart ved dette bildet? Det gjorde ikke jeg heller før min samboer fortalte at jeg hadde kledd jenta mi med solbrillene inni lua... Jeg lurte på hvor de hadde tatt veien. Men han skal ikke snakke så høyt, for han far prøvde å tvinge jenta til å ta på seg vinterskoene med lekebiler oppi her en morgen. Amalie protesterte selvfølgelig høyt, men han far påsto at hvis hun bare slappet av og satt stille skulle nok skoen gå på. Han presset og bannet, og forsto ikke hva var som var galt før han kjente med hånda nedi skoen.

Stakkars Amalie. Det er nemlig ikke første gang vi her i huset har dyttet de føttene hennes ned i alt for trange sko. Får nesten litt vondt i magen av å tenke på da vi kjøpte hennes første tøfler. Vi prøvde et par i butikken, og fikk med oss tilsvarende tøfler hjem. Disse kledde vi på henne hver dag. Hun protesterte ikke. Etterhvert begynte vi å bli bekymret over at jenta gikk så innover med beina, det så jo ikke normalt ut. Leeeeeeenge etterpå tok jeg hånda tilfeldig nedi tøffelen hennes, og gjett hva jeg fant!?! Gråpapiret som er i alle nye skopar! Det var presset sammen foran i tåa, ikke rart at jenta gikk pussig.

For en mor jeg er.... og for en far hun har....

Hva blir det neste....????? Vil ikke tenke på det....

Er forresten forferdelig øm i rumpestumpen idag etter gårsdagens treningsøkt... Les om den her. Glad for at det fortsatt er noen dager til jeg igjen skal sette meg på et sykkelsete!

Ha en strålende søndag alle sammen.

søndag 22. mars 2009

Prinsessa sover søtt


Fikk akkurat tilsendt et bilde av Amalie som sover hos besteforeldrene sine. Får håpe hun sover like godt imorgen når hun skal overnatte i Bardu alene for aller første gang. Det er kanskje ho mor som gruer seg mest?? Vi mødre bekymrer oss for mye. Så lenge hun har sutta og sin faste følgesvenn, Brum, lider hun ingen nød:)

lørdag 21. mars 2009

Da er det gjort!

Tenk at jeg nå skal få meg en blogg! Gleder meg veldig til å prøve ut dette, for jeg har aldri før hatt noe slikt. Er jo nå i barselpermisjon, så jeg har ambisjoner om å klare å holde denne bloggen oppdatert med bilder og historier.
Akkurat nå ligger min nydelige prins på 2 mnd og sover sine søteste drømmer. Samboer og eldste datter på 2,5 år er i Bardu hos mine svigerforeldre. Jeg er veldig spent, for lille Amalie skal være der alene noen dager for aller første gang. Min kjære kjører hjem til meg og Lillegutt i morgen, og Amalie skal etter planen hentes igjen på onsdag. Vi får nå se hvordan det går, for Amalie er veldig glad i pappaen sin, så at han drar fra henne kan bli en utrøstelig affære... Vi krysser fingrene på at dette er noe hun vil sette pris på, og at mine svigerforeldre får noen koselige dager med gromjenta.
Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin