lørdag 21. mars 2009

Da er det gjort!

Tenk at jeg nå skal få meg en blogg! Gleder meg veldig til å prøve ut dette, for jeg har aldri før hatt noe slikt. Er jo nå i barselpermisjon, så jeg har ambisjoner om å klare å holde denne bloggen oppdatert med bilder og historier.
Akkurat nå ligger min nydelige prins på 2 mnd og sover sine søteste drømmer. Samboer og eldste datter på 2,5 år er i Bardu hos mine svigerforeldre. Jeg er veldig spent, for lille Amalie skal være der alene noen dager for aller første gang. Min kjære kjører hjem til meg og Lillegutt i morgen, og Amalie skal etter planen hentes igjen på onsdag. Vi får nå se hvordan det går, for Amalie er veldig glad i pappaen sin, så at han drar fra henne kan bli en utrøstelig affære... Vi krysser fingrene på at dette er noe hun vil sette pris på, og at mine svigerforeldre får noen koselige dager med gromjenta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin