lørdag 28. mars 2009

Jeg er optimistisk - til det motsatte er bevist...


Man lærer aldri av sine feil, så nå har jeg gjort det helsprø stuntet og bestilt sminke fra lookfantastic.com. Ikke nok med at jeg har bestilt sminke, det er foundation, consealer og rouge fra et merke jeg aldri før har testet, så jeg aner ikke om fargetonene er de rette for meg siden jeg selvfølgelig da aldri har prøvd dem...

Fint skal det være...

Merket id skal jo være så fantastisk har jeg hørt, så da slo jeg til når jeg så at det var salg! Venter i spenning på pakken som kommer i posten. Sminken skal selvfølgelig prøves ut, og om jeg blir seende ut som en klovn etterpå, så skal dere vite at jeg har knallbra sminke (vunnet massesvis av tester) som trenger en ny eier:) Først til mølla etc....


1 kommentar:

  1. Supert merke, jeg bruker ikke noe annet lenger. Men er det salg... ohhh... der gikk kredittkortet varmt kjente jeg...
    Silje

    SvarSlett

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin