mandag 23. mars 2009

Flinkeste jenta i verden!

Sovet alene hos bestemor og bestefar for første gang!

Da er det altså bevist. Lille Amalie er mye tøffere enn mor si, for hun syntes ikke det var skummelt å sove helt alene i Bardu. Jeg for min del grudde meg, for jeg var sikker på at hun kom til å få hjemlengsel. Men Amalie sov hele natta gjennom, uten tegn til savn etter mor eller far. I følge sin bestemor sto hun opp idag kl 6 og var så fornøyd med at hun hadde sovet hele natta! HELE NATTA! Det er ganske utrolig, for jeg kan telle på en hånd de gangene hun har gjort det i løpet av hele hennes liv. Jøss!
Da var det noe annet med Lillegutt i natt. Han sover ikke hele natta, tro meg. Matvraket vil ha mat ca hver andre time. Skrekk og gru...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin