søndag 22. mars 2009

Ammetåke eller ren idioti?

Man skulle ikke tro det var mulig, men jeg klarte altså å lage meg kveldsmat jeg ikke hadde lyst på!
Satt i godstolen og følte meg helt klar for deilig brødskive med hamburgerrygg, philadelfiaost og paprika. Gikk på kjøkkenet for å diske opp, og satte meg så i stolen igjen. Da jeg skulle glefse i meg maten, så jeg til min forskrekkelse at jeg ikke hadde laget meg brødskiver, men havregryn med melk!
Jeg har altså laget kveldsmaten jeg pleier å lage til min datter - men hun er ikke engang hjemme! Hun overnatter hos sine besteforeldre i Bardu. Slå den!!! Dermed var det bare å spise den trauste kveldsmaten til Amalie, og håpe på en mer velsmakende meny imorgen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin