fredag 26. juni 2009

Sommer med pustebesvær....

Jeg må le av mine to små, for dette kommer til å bli litt av en sommer! Som jeg tidligere har nevnt, så er min prinsesse på 2 år LIVREDD for alt som kravler og flyr (dere kan lese om det her). Det gjør så hun knapt kan være utendørs uten å komme med dødsskrik. Jeg trodde dette var ille, men nå har det seg slik at min lille baby også har sine sommer-nykker. Det er sterk sol her i Nord-Norge, men det er helt umulig å få på ham solbrillene. Da slutter han rett og slett å puste! Jeg har ikke sett på maken, men så lenge han har solbriller foran øynene, så holder han pusten.... Har prøvd flere ganger, men nei - DET SKAL IKKE PUSTES!

Dette kan virkelig bli en arti sommer! Så hvis dere ser en familie der prinsessa kommer med dødshyl bare hun ser en mygg, kaster mat fordi det har vært en flue der og må reddes hvert fjerde sekund pga 1 cm lange flygende dyr + en baby som nekter å puste, så ikke bli bekymret. Det er bare familien min som prøver å nyte noen normale sommerdager ute i det fri....

1 kommentar:

  1. *fniiiise*

    Hedda kjemper mot solbrillene hun også, men å holde pusten har hun aldri forsøkt! *ler*
    Innimellom føler hun seg nok veldig kul med brillene, for da kommer det et DIGERT glis! ;)

    Ha en god sommer! :)))

    SvarSlett

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin