fredag 28. august 2009

Lettere sjokkskadet

I går fikk jeg en lettere sjokkskade, og jeg må si at etterdønningene sitter i dag også. Min kjære kom nemlig hjem med 10 røde roser og gavekort på H&M! Smilende og flott kom han inn i stua med med kyss og komplimenter.

Er det rart at en sliten husmor får sjokkskader? Jeg har skrevet det før, og må skrive det igjen: Jeg har virkelig en fantastisk mann. Han unnskyldte seg for at han hadde vært lite romantisk i det siste, og det ville han rette opp i.

Så nå sitter jeg en tidlig fredagsmorgen og ser på mine vakre roser som står på stuebordet. For en flott måte å starte dagen på! I lommeboka ligger gavekortet, så nå skal jeg jammen meg finne noen høstnyheter i butikken.

Livet er herlig, eller hva????

Jeg så at det var mange som ville prøve seg på middagsmuffinsene mine. Legger ut oppskrift litt senere.

Ha en flott fredag dere også!

3 kommentarer:

  1. Fine mannen! Så fint bilde av deg i headeren din - skikkelig babe du jo:)

    SvarSlett
  2. Så snill mann du har!:) Her kom han også hjem med roser en dag, holdte på å dette av stolen, for det tror jeg ikke har skjedd før!!:))) koselig overaskelse:))

    SvarSlett
  3. Flink mann! Det er jo så koselig å få sånne overraskelser. Her står jeg for blomstene selv ja, var en tid han var flink men det var den gang da:) Når han skal ha datan i kveld skal jeg passe på at innlegget ditt står å lyser mot han. Tar han hintet? Trukke det:):) Klem..

    SvarSlett

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin