torsdag 27. august 2009

Muffins til middag!


Dere leste riktig! I går var det muffins til middag her i huset. Min 2-åring syntes det var litt muffens med muffins til middag, men hun spiste opp hver smitt og smule.

Muffinsene bestsår av makaroni, vårløk, sjampingjong, hvitløk, skinke, tomat, ost og en røre med egg og fløte. Knallgodt! Man kan selvfølgelig fylle dem med hva man vil, men jeg anbefaler dette.


Jeg lagde 12 muffinser, og ALLE ble spist opp.... Vi er ganske matglade.... Raspet gulrot med balsamicoeddik var fantastisk tilbehør. Er litt matlei om dagen, og da er det deilig å finne på noe annet enn den vanlige potetmiddagen.

Her ser dere bildet av 2-åringen sin muffins. Måtte jo lage en litt mer barnevennlig kun med tomat, ost og skinke til henne. Hun er i en fase der alt er "surt". Uansett om det er krydret eller ikke. Muffinsen gikk heldigvis gjennom hennes syltrange nåløye. Hun spiste. Phu.

Neste gang skal jeg lage med feta og oliven!
Gleder meg.




9 kommentarer:

  1. Mmmm - det hørtes godt ut! Du er så flink du. Ha en fiiin torsdag. Kjersti :)

    SvarSlett
  2. Nam det der skal jeg jammen meg prøve altså!! Så kjempegodt ut!!

    Ha en fin dag, Elisabeth!

    Klemmelem!

    SvarSlett
  3. Jammy!! Både hørtes og så knallgode ut:)) Takk for tips:)

    SvarSlett
  4. Åååjjjj, tusen takk for tipset :o) Dette så jo bare sååå godt ut da! Har ei frøken vi også som hverken liker ditt eller datt... MEN hun liker ost, skinke og tomat, så dette skal prøves ;o))

    SvarSlett
  5. Oioi, dette fikk jeg også lyst til å lage!!

    SvarSlett
  6. Det så jammen kjempegodt ut, kan ikke du legge ut en oppskrift på røren, dette er jo også supert som matpakker

    SvarSlett
  7. HEI:) Denne skal jeg jaggu kopiere og lage til symøte. Så kjempe godt ut. Supert med sånne tips, bra matglade vi å kan du si. Alt som er varmt går ned på høykant, uansett tid på døgnet. Spørs om ikke jeg må prøve lage dem så jeg får en smake bit i helgen. Klem!

    SvarSlett
  8. Mmmm. Ser deilig ut.
    Og jeg spør som Susan: Har du oppskrift på selve røren?

    SvarSlett

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin