mandag 24. august 2009

Som to dråper vann....

I morgen skal min kjære baby på over 12 kg til fysioterapi pga av at han er så tykk... Kroppsfasongen hans er noe rund, så rund at min bror sendte meg dette bildet pga av at krabaten som her poserer minnet ham sånn om min kjære sønn...

Faktisk er likheten helt utrolig. Som mor må jeg bare innrømme at fotomodellen og min sønn er som to dråper vann. Søte er de i alle fall.

Må bare oppdatere dere om min grusomme dag igår. Jeg brukte timer på å rense bleie ut av klærne til min kjære samboer. Det uheldige opptrinnet kan dere lese om her.

Siden også bokserne til min kjære ble tapetsert med bleierester, trøstet jeg ham med at hvis resultatet ble kløe på tissefanten, så kunne han ta turen til legen og spørre om salve mot bleieutslett :) :) :) :) :)

En ting er i alle fall sikkert. Det er SISTE gang jeg legger en bleie i vaskemaskina!

3 kommentarer:

  1. Haha, salve mot bleieutslett!!!! Du får puddre mannen litt hver kveld før han legger seg!

    Måtte le litt av det bildet du hadde brukt her, bra du ikke er en høytidlig person, du er HÆRLIG!

    SvarSlett
  2. ÅÅÅÅ du er bare sååå morsom!! Gleder meg som en unge til alle de koselige dagene og kveldene vi skal ha når dere får ræva i gir og kommer utover!!!

    hahaha-bleiutslett!!!!

    SvarSlett
  3. Husk potetsmel kan også brukes ved utslett:) Fy søren for en jobb du må ha hatt med det!
    Morsom sammenligning, vakre er dem begge to:) Klem!

    SvarSlett

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin