fredag 21. mai 2010

Elisabeth gjør ting hun ikke kan

I to dager har jeg gjort ting jeg absolutt ikke kan - HAGEARBEID! Det nye huset vårt har en enorm hage og MANGE bedd. Når jeg tror jeg har fått oversikt over uteområdene, så finner jeg jammen meg nye bedd. Jeg fant til og med en hage jeg ikke visste om... Dermed har jeg nå vannblemmer inni hendene etter raking og luking, så mens jeg gjør ting jeg ikke kan, skal dere få nyte fantastiske Aiden - han kan absolutt det han driver med. Han er kun 11 år og selvlært danser. Se og nyt!

Ha en dansende kveld dere også!



2 kommentarer:

  1. Jeg hadde gått for naturtomt... VELDIG naturlig tomt.. he he

    SvarSlett
  2. Å helt fantastisk søt Aidan - takk for klippet.. Ble tårer i øyne for meg...

    Vi har super natur tomt med bare to tulle bed jeg ikke får styr på!!!! Så ikke langt fra de skrullete rosa teppet til våre bed nei!

    Flink du girl!

    SvarSlett

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin