tirsdag 4. mai 2010

Den som venter på noe godt.....

... venter jammen meg ikke forgjeves. I februar forsvant nemlig min kjære mobiltelefon på mystisk vis. Plutselig var den bare borte. Jeg lette og lette, men nei - den var søkk vekk. Jeg ringte etter den, men det var stille som i graven. Dermed var det lett å gi skylden på Lillegutt. Han har det nemlig med å naske mobiltelefoner, fjernkontroller og alt annet som IKKE SKAL STJELES.

Ettersom dagene gikk, var jeg sikker på at Lillegutt hadde klart å kaste mobilen min i søpla, men i dag fikk jeg en morsom SMS fra min venninne.
Hun hadde nemlig gjort et dypdykk i stelleveska si, og gjett hva hun fant på bunnen av sin gigantiske veske?

Mobilen min! N0e flau kom hun med telefonen min på døra.

Lene: Det blir vel blogginnlegg om dette....????
Jeg: Ja, det blir det garantert!!!!!

Jammen bra jeg ikke er den eneste som roter meg fullstendig bort i overdimensjonerte stellevesker. Kanskje jeg skulle ta en titt i veskene mine ikveld, man vet ALDRI hva man finner nederst på bunnen :)

En annen ting som også gjør meg lykkelig er at jeg har fått meg ny jobb!!!
Nå skal jeg jammen meg jobbe som journalist igjen. Kan skrive mer om det en annen gang, men som dere forstår sitter jeg i kveld og bare gliser fra øre til øre.

Ha en glisende dag dere også!


3 kommentarer:

  1. Haha, så morsomt. Utrolig.
    Sånn stelleveske skulle jeg hatt. Her kommer det et nurk til, så jeg må ha god plass når jeg skal ut på tur etter hvert...
    Ha en fin kveld.
    Og du - grattis med ny jobb!!!!!!!!

    SvarSlett
  2. Du er likedan selv. Hvor var jobbtelefonen din? :):)

    SvarSlett

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin