onsdag 20. januar 2010

Hvorfor er det sånn??

I nåværende øyeblikk ser jeg slik ut:Årsaken er at ting går litt på tverke. Dere har sikkeret også oppdaget barns innebygde plagemekanisme. Du kan være sikker på at dersom du MÅ tidlig opp, da vil utrolig nok ungene sove lenge og du må vekke dem (!). Men dersom du faktisk kan sove litt lenge, ja da våkner de kl 05.00.

Nå skal ikke jeg klage over mitt underskudd på søvn, det er nok mange mammaer der ute som har det på samme måte, men det som var ekstra irriterende idag var at jeg ENDELIG hadde muligheten til å komme meg i butikker på egenhånd. Jeg kjørte til byen og la på penger på parkometeret. 2 timer med ensom lykke skulle jeg nyte. Ingen sure barn eller tverr mann (du kan lese om han her...), jeg skulle få spankulere fritt. Tror dere ikke at etter kun 10 minutter i friheten hyler mobilen i veska. Joda, minstemann har slått seg vrang i barnehagen. Han har feber og må hentes. ETTER KUN 10 MINUTTER I FRILUFT. Snakk om tortur. Med lutende skuldre dro jeg beina mine med meg til bilen. Hvem vet når jeg får en slik sjanse neste gang. Sikkert i 2012. Gutten har ikke slått seg vrang tidligere, men akkurat den dagen mamma skulle shoppe, DA skulle han lage kvalm.

Ikke har han feber heller.... Han er hjemme nå, blid som en sol. Jeg er sur som en sitron.


Ha en frihetsberøvende kveld dere også.

Husk å stemme på meg forresten. Jeg leder fortsatt, men jeg tror mine konkurrenter nå har mobilisert seg til kamp. Skrekk og gru, dette blir alt for spennende for en stakkar...


6 kommentarer:

  1. Hehe ;) Jeg skal stemme på deg! Digger bloggen din ;)

    SvarSlett
  2. Heia :)
    Æ har vært og stemt på dæ allerede!!! Håpe og krysse alt æ har for at du vinn, for det synes æ du fortjene!
    Gratulere med huskjøp! Det skal bli spennanes å se alle oppussingsprosjektan dine :)
    Klem

    SvarSlett
  3. Så søt du er ;) Jeg skal ta godt vare på de hyggelige ordene fra deg :D Og bare si ifra hvis du vil ha hjelp! Selv om ikke jeg er helt overbevist om at jeg kan dette da...

    SvarSlett
  4. ja, e det ikke såååå typisk...kanskje han bærre va mammasjuk.....:) har stemt på deg...og syns du er helt unik..ha en flott aften videre

    SvarSlett
  5. Ha, ha ... det er sååå typisk med disse barna. Du skriver utrolig bra, gleder meg til å følge deg videre. Håper det er ok at jeg meg til som følger?

    Klem fra toppen-mamma

    SvarSlett
  6. Pappsen skulle tatt seg en hjemme-med-sykt-barn vettu, så kunne du gått berserk i den ene butikken etter den andre. (hoho, og så hatt dårlig samvittighet for både det ene og det andre resten av kvelden). Fornøyelig å lese deg, som vanlig, Elisabeth!

    SvarSlett

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin