onsdag 27. januar 2010

Jeg har blåst vekk!

Først må jeg takke alle som har stemt på min blogg som årets morstomste mammablogg. Jeg skulle så gjerne ha kastet meg meg inn i kampen og bombadert dere med hylende morsomme innlegg, men jeg har som overskriften sier - BLÅST VEKK!
Her i Tromsø har jeg så mye å gjøre at jeg ikke engang har tid til å tenke på den fantastiske nomineringen. Vi skal ha overlevering på leiligheten på fredag, og vi har selvfølgelig INGEN barnevakter som kan holde unna ungene når vi pakker og stresser. Dermed pakker jeg ned, og 1-åringen pakker ut igjen.... Jeg er også tilbake på jobb, og her er ALT gjort om mens jeg var borte i permisjon. Dermed må ho mor lære seg HELE jobben på nytt :)
I går var det i tillegg storm i Tromsø, og jeg skal hilse og si at det ikke er bare bare å gjøre sine faste gjøremål når vinden tar tak i ungene og kaster dem bortover gårdsplassen. Å hente tomesker fra butikker er heller ingen enkel oppgave.... Se for dere meg med 15 tomesker på vei til bilen i stormen - need I say more??
Det beste av alt er at vi ikke får huset før på søndag. Dermed har vi ikke tak over hodet denne helga. JuHU!
Ha en stormende onsdag dere også

6 kommentarer:

  1. Huff, nå får jeg nesten dårlig samvittighet pga min voldsomme valgkampanje....For det er jo ikke tvil om at du er en morsom blogger!
    Men noe må jeg jo få drive med - er i svangerskapspermisjon, og da må jo galskapen få utløp et eller annet sted....
    Dere har jo tomesker, så dere får rigge dere til så godt dere kan de kommende nettene, og håpe på at dere står han av.

    SvarSlett
  2. heisann du....fikk ledd ilag med innlegget i dag igjen..hehe..du e utrolig...tenk at dåkker ikke har nån plassa å søv...ordner seg alltid for snille piker vettu...du, den ringen i innlegget under....wooow....nydelig...klem på en onsdag

    SvarSlett
  3. Store tid Elisabeth :O

    Men fortell fortell, åssen løser dere dette da? Lager til møblene? Hm, skal si dere har litt å holde fingrene i gitt :)

    Jeg regner med du har lagt nøye planer over reovering/oppussing av hus også parallellt med alt det andre ;) Jeg skjønner hva du mener - jeg tenker stort sett interiør 24-7.... Ikke helt lett når man er møteleder, men pytt sann...

    :)

    SvarSlett
  4. Kom å bo hos meg du lille venn her er det hjerterom

    SvarSlett
  5. Hei!
    Jeg fant bloggen din gjennom mammabloggere.com!
    Og jeg er såå glad for det! Jeg kjenner meg så igjen i det du skriver. Jeg har 2 gutter, på 3 og 1 år, og kan skrive under på at livet til tider er en smule kaotisk!
    Haha, du skriver på en så herlig og ærlig måte:-)
    Kommer til å følge deg videre!
    Takk for at du fikk meg til å le!
    //Ida

    SvarSlett
  6. Hei Elisabeth,! Hvis du har tid og gidder, så har jeg en utfordring til deg inne på bloggen min.. Ha en fortsatt fin søndag! Klem fra Linda :)

    SvarSlett

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin