fredag 22. januar 2010

Tilbake til ungdommen

For ca 1 år siden ble livets realitet mildt sagt slengt i trynet på meg. Da jeg skulle kjøpe meg ny ansiktskrem geleidet buttikkdamen meg galant til rynkekremene... Dere kan lese om min traumatiske hendelse her :D

Jeg hadde altså gått fra å være ung og lovende til bare lovende, men denne uka har jeg faktisk gått tilbake til ungdommen igjen! Jeg fikk nemlig et tilbud om å prøve en rynkekrem gratis. Alt jeg skulle gjøre var å betale porto. "Hvorfor ikke?", tenkte jeg og hev meg på tilbudet. Det jeg ikke visste da, var at jeg skulle se ut som jeg hadde halvert alderen min. Ikke nok med at denne vidunderkremen stopper rynkene, men den har gitt meg kvisene til en 15 åring. JIPPI!!! Når jeg nå i tillegg har ammet vekk både pupper og lår, er det ikke fritt for at jeg kanskje må vise leg på polet. Bare synd at jeg lider en smule av søvnmangel og har soveposer i str Ajungilak XL under øynene...

Så hvis det er noen sliten mammaer der ute som vil oppleve ungdomstida en gang til, har jeg en vidunderkrem på badet som jeg sender portofritt til en heldig som ønsker å være ung og lovende igjen :)

Ha en ungdommelig kveld dere også!

Stem på meg!


1 kommentar:

  1. Er det mulig?? Stakkars deg altså! Føler med deg i denne ammingen! Selv gikk jeg gravid og ammet i 4.5 år-I ETT!!!! Så jeg vet hvordan du har det for å si det mildt-så ut som en raparein!! Haha!!!

    Klem til deg ♥

    Stemmer for harde livet!

    SvarSlett

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin