mandag 1. juni 2009

Pakke i en fei!


Nå kan dere tro jeg har pakket i racer-fart! Jeg og Lillegutt skal til Tigerstaden imorgen for å besøke familien min noen dager, men jeg har som vanlig utsatt pakkinga.... Min samboer ymtet frempå at dersom jeg ikke orket å pakke, så kunne han godt pakke for oss. Et fristende tilbud, men kanskje ikke. Han la nemlig til at han skulle gjøre et dypdykk i klesskapet mitt og kun pakke de klærne han ikke har sett på meg på evigheter...
- Det kommer til å bli kleskombinasjoner du ikke har sett maken til! gliste han ivrig.
Selvfølgelig kunne jo dette ha blitt et arti eksperiment - på min bekostning - men jeg tror jeg pakker selv...

Derfor har jeg nå vært en flittig maur og pakket baggen. Funnet frem sommerklær som enda ikke har sett sommerens sol i år. Storm og 4 grader i Tromsø i dag formiddag... Måtte også på en farlig ekspedisjon i boden for å finne sommerskoene fra ifjor. Balenserende på en stol høyt oppunder taket, med stor fare for ras, fant jeg heldigvis skoene.

Men en ting skal dere vite, jeg pakker ikke så mye, for jeg har et stort håp om å få shoppet litt. En frisørtime hadde også smakt. Har ikke klipt meg siden desember, så jeg ser ikke helt vettig ut om dagen.

Ha en flott kveld. I morgen formiddag drar jeg ENDELIG PÅ EN VELFORTJENT FERIE!

2 kommentarer:

  1. Kos deg masse på ferie, det fortjener du! Å la mannen pakke hadde vært en risikosport her i huset hadde vel endt opp med 5 bh`er, treningsbukse og joggesko som jeg har malt i.

    SvarSlett
  2. Kooos dere hjemme i Oslo:)) Det er såå deilig å se litt annet enn de fire veggene hjemme, hehe!!

    Ha en fin tur:)

    SvarSlett

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin