tirsdag 20. oktober 2009

Hvorfor går det ALDRI som planlagt?


I dag klarte jeg det igjen... å komme til feil spinningtime. Jeg som hadde ordnet med barnepass under treningen og greier, så klarer jeg altså å troppe opp en time før min egentlige spinningtime. Dermed møtte jeg opp på spinning for Senior! Jeg ante ugler i mosen da jeg var omringet av mennesker på 70+

Livet er tross alt fult av kontraster for forrige gang jeg kom til feil spinningtime, så kom jeg på drap og torturtime for VELTRENTE syklister, nå kom jeg altså på timen til oldingene. Jeg tenkte at det kanskje var like så greit å trene med dem, siden det kan gå rimelig hardt for seg på timen jeg egentlig skulle på. Forrige gang gikk nemlig en mann rett i bakken under spinningtimen. Han svimte av!

Men, men. Jeg klarte å forflytte barnepass av Lillegutt til en time senere. Jeg troppet opp til spinning intervall, men tror dere ikke at selveste Ketil Høegh kom og satte seg på sykkelen ved siden av min?

(Bildet er lånt fra nordlys.no)
Vi har så og si ingen kjendiser i denne byen, men den eneste fastboende satte seg ved meg.... Fast innstilt på å ikke dumme meg ut, ga jeg jernet da timen begynte. Jeg følte selv at jeg var i toppslag da en baby plutselig ble båret inn i spinningslokalet. Selvfølgelig var det min Lillegutt som hadde slått seg fullstendig vrang, så dermed var det bare å tusle ut av lokalet.

Bedre lykke neste gang, sier jeg!

Hhmmmfff....

3 kommentarer:

  1. Hei!
    Så moro å lese i bloggen din:)
    Fant den gjennom foreldremanualen og titter nok snart innom igjen:)

    Ha en fortsatt fin dag

    -June

    SvarSlett
  2. you made my day....;) alltid så koselig og morsomt å være her...ja trening er ikke bare bare,men du verden.....ha en vakkerfin dag

    SvarSlett

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin