tirsdag 14. april 2009

Har dere hørt om noe særere!

Sitter hjemme i sofaen og humrer etter årets store påskefeiring. Den gikk ikke akkurat som planlagt i og med at jeg overhode ikke kan pakke. Les om dette her, og at bayen var syk HELE påska. Dette gjorde så jeg stort sett satt inne i hytta og var god mor for den lille.
Men tilbake til hvorfor jeg nå sitter og humrer...
På lørdag skulle det nemlig grilles til middag. Alle kledde på seg, unntagen meg og lillegutt. Vi måtte holde oss inne. Min kjære samboer tok på seg oppgaven med å grille meg middag. Det skulle bare mangle, sa han før han føk på dør. Inne i hytta satt jeg og ventet spent med en snørrete liten baby på armen.
Endelig dunket det på stuevinduet til hytta og inn kom middagen. Den besto av: HOLD DERE FAST:
Grillet pinnekjøtt, stekt pølsebrød og kald bernais saus på flaske!!!!!

Tusen takk kjære samboer. Det er den absolutt særeste middagsretten jeg noen sinne har fått servert, men jeg spiste opp hver smitt og smule. Har noen hørt om noe særere?????
Angrer bittert på at jeg ikke tok bilde av kreasjonen før jeg åt den opp. Den var et skue for øye, tro meg.

1 kommentar:

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin