onsdag 15. april 2009

Nei, nå altså!

Jeg kan godt vedkjenne at jeg er en smule distré, men jeg er da for søren ikke senil! I dag dumpet det et stort brev fra sykehuset ned i postkassa. Jeg rev det opp, og der lå det en spørreundersøkelse for "Pasienter som ikke møter opp til time"!
Hva i all verden er det de snakker om? Jeg har nå falt inn under denne unnasluntrende pasientkategorien.
Jeg kan ikke engang huske å ha blitt innkalt til noe time... Da hadde jeg vel kommet på det nå? I undersøkelsen spør de hvorfor jeg ikke kom til avtalt time. Jeg skal krysse av om jeg ikke ville gå fordi jeg grudde meg, fordi jeg allerede hadde fått behandling eller om jeg hadde problemer med å komme meg til syekheuset pga transport. De spør også om jeg hadde mulighet til å avlyse timen eller til å utsette den.
Herregud, hva i all verden skal man svare på sånt? Og i hva i all verden er det jeg har glemt å stille opp på?
Nå forstår jeg mindre og mindre.
De spør om jeg ved en senere anledning ønsker å bli påminnet om time via SMS, jeg tror jeg krysser ja der, gitt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin