fredag 10. april 2009

Puppediss og kakebaking


He, he. Jeg har lenge ledd av min søster som i ammetåka klarte å gå inn på en bensinstasjon med puppen utenfor genseren. Hun hadde ammet babyen i bilen, og bestemt seg for å gå inn på bensinstasjonen for å tisse litt. Noe stuss ble hun oppmerksom på at alle på bensinstasjonen, både kunder og ansatte, var utolig vennlige og smilende mot henne. Gutten bak disken var så serviceinnstilt at hun var rent imponert. For et hyggelig sted, tenkte hun og spankulerte fornøyd inn på doen. Der så hun til sin forferdelse at hun hadde glemt å smette puppen inn i genseren etter ammingen, og hun forsto raskt hvorfor alle hadde sett på henne og smilt så hjertelig...
Nå har ikke akkurat det samme skjedd meg, men det ligger i samme gata.
Jeg hadde ammet Lillegutt da jeg og to-åringen skulle bake havrekjeks til påsketuren. Leiligheten ligger i 1.eg med kjøkkenvinduet rett ut på gårdsplassen. Vi bakte og koste oss, til og med samboeren min var innom kjøkkenet uten å registrere at jeg faktisk hadde puppen utenfor genseren... Først da jeg skulle vaske bordet etter endt arberidsøkt, oppdaget jeg fadesen. Håper virkelig at naboene var i fullt påskemodus og ikke oppdaget den frustrerte husmora i 1.etg...
Fortsatt god påske!

1 kommentar:

  1. For en fantastisk start på en fredag. Jeg elsker bloggen din, må lese enda mer da jeg får meg hjem til meg selv. (er på besøk nå) Jeg digger måten du skriver på, fantastisk bra.

    SvarSlett

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin