onsdag 8. april 2009

En distré påskeinnsats

Er det ikke fantastisk å komme hjem fra en hektisk handletur for så å huske ALT man har glemt å kjøpe?
Jeg er så distré at det egentlig er rart at det ikke gjør vondt. Vi durte i vei, hele familien, på kjøpesenter der absolutt hele byen også hadde innfunnet seg. I trengselen i butikkene kom jeg på at respten på medisinene mine lå hjemme i entreen. Dermed glemte jeg også å kjøpe paracet og alt annet som er lurt å ha med på påskefjellet... Heldigvis har jeg solkrem, godteri og godt med kaffe. Da skal vi vel overleve denne påska også.
Det eneste som irriterer meg akkurat nå, er at det var tomt for verdens beste påskeegg.
Det er egentlig litt krise, men jeg prøver å være positiv. Jeg kjøpte bare tre ganger så mye annen sjokolade, så jeg skal nok bli kvalm denne påska også!

Bilen ble i alle fall smekkfull, til tross for at vi ikke fikk handlet inn alt som var planlagt. Nå er det påskemodus på ho mor. Påskekrim er i alle fall husket, både i bokform og lastet ned på Ipoden.
Påskeutfarten her i nord var en pussig affære. Jeg er vant til lange køer og trafikkaos fra Østlandet, men da vi kjørte avgårde så vi ikke en eneste bil. Måtte spørre samboeren min om vi hadde oversett en bombetrussel, og at alle i Nord-Norge nå hadde evakuert i bomberom, for det var jo ikke noen å se noe sted... Men vi kom vel frem til Bardu uten å ha sett et eneste bombekrater, så hvor alle andre har gjort av seg er en uoppklart påskenøtt;)

Jeg må bare legge til at jeg nå er veldig spent. Dere husker kanskje at jeg var litt vågal og bestilte sminke via nettet, dere kan lese om stuntet her. Nå er hentelappen dumpet ned i postkassa mi, så snart skal vi få se om innkjøpet mitt har blitt en fullstendig fiasko...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin