søndag 26. april 2009

Klærne SKAL på!

Ser du noe rart ved dette bildet? Det gjorde ikke jeg heller før min samboer fortalte at jeg hadde kledd jenta mi med solbrillene inni lua... Jeg lurte på hvor de hadde tatt veien. Men han skal ikke snakke så høyt, for han far prøvde å tvinge jenta til å ta på seg vinterskoene med lekebiler oppi her en morgen. Amalie protesterte selvfølgelig høyt, men han far påsto at hvis hun bare slappet av og satt stille skulle nok skoen gå på. Han presset og bannet, og forsto ikke hva var som var galt før han kjente med hånda nedi skoen.

Stakkars Amalie. Det er nemlig ikke første gang vi her i huset har dyttet de føttene hennes ned i alt for trange sko. Får nesten litt vondt i magen av å tenke på da vi kjøpte hennes første tøfler. Vi prøvde et par i butikken, og fikk med oss tilsvarende tøfler hjem. Disse kledde vi på henne hver dag. Hun protesterte ikke. Etterhvert begynte vi å bli bekymret over at jenta gikk så innover med beina, det så jo ikke normalt ut. Leeeeeeenge etterpå tok jeg hånda tilfeldig nedi tøffelen hennes, og gjett hva jeg fant!?! Gråpapiret som er i alle nye skopar! Det var presset sammen foran i tåa, ikke rart at jenta gikk pussig.

For en mor jeg er.... og for en far hun har....

Hva blir det neste....????? Vil ikke tenke på det....

Er forresten forferdelig øm i rumpestumpen idag etter gårsdagens treningsøkt... Les om den her. Glad for at det fortsatt er noen dager til jeg igjen skal sette meg på et sykkelsete!

Ha en strålende søndag alle sammen.

1 kommentar:

  1. Heihei!
    Hehe, det skal ikke alltid være så enkelt;)
    I dag er det jo sol, så man får passe på å ta solbrillene utav hua i dag:)

    Ha en flott ny uke!
    Klem fra Chatrine:)

    SvarSlett

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin