mandag 6. april 2009

Nå må det trøstespises!


Frustrasjonen står ut av hver pore i kroppen på meg akkurat nå. Det knyter seg i magen av ren og skjær fortvilelse. Denne dagen har vært helt forjæve......!!!!

Har vært hos lege med lillegutt på 3 mnd. Han er så tett i nesa og bryst at han ikke får puste, og hostingen gjør så han spyr. Legen skulle gi oss medisiner, jada, ikke noe problem, men hva gir han en baby som kun har spist pupp hele sitt liv???? Jo, brustabletter som skal blandes ut med et halvt glass vann! Hva gir du meg??? Eller rettere sagt, hvordan i all verden gir jeg det til han? Har nå prøvd med tåteflaske, man da ble han så illsint at han brakk seg igjen (4. gang i dag...) Spy og slim alle veier. Dermed var puppemåltidet han hadde i magen oppe igjen.

Er det noen der ute som har noen gode råd?? Leger og farmasøyter, det må da finnes noe annet enn brustabletter til babyer?? Stikkpille er jo en genial oppfinnelse.

Nei, nå er jeg så frustrert som sagt, at jeg trøstespiser sjokolade til den harde gullmedalje. Nå skal jeg koke meg kaffe og prøve å telle til ti.
Litt av en påske. Jommen sa jeg smør....

Ute ser været slik ut... Jeg får betrakte det gjennom vinduet...

1 kommentar:

  1. hei, Elisabeth. Det som redda småbarnstida mi, var å bruke vakumsnotteflaske. Du får kjøpt på apoteket. Men det er ikkje alle som er brukendes. Det må være smått nok til ei lita nase. Når dei får puste er dei blidare ellers i døgnet sjølv om dei er rasende når du drar ut snørra! Lykke til.. Anne

    SvarSlett

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin