fredag 3. april 2009

Jeg kan hvis jeg vil!


Sjekk denne fine gaven! Mamma har bursdag snart, og jeg har pakket gaven inn etter alle kunstens regler.
Mamma er nemlig en fanatisk gaveinnpakker der tape er bannlyst. Dermed har jeg nå laget en gave etter hennes smak. Inni er det en lydbok, Havets katedral. Skal visstnok være helt fantastisk.
Håper bare den kommer ned til mamma før hun drar på påskeferie. Tenkte de skulle kose seg med lydboka i bilen på vei til Hemsedal. Gratulerer med dagen den 8.april, mamma!
Kos deg med boka, og god påske!


På bildene nedenfor ser dere min samboer som har laget en tro kopi av lillegutt... Liten og stutt, med en god omkrets rundt magen. Etter bildene og dømme, ser det ut som lillegutt er strålende fornøyd med pappas kunsteriske tolkning:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin