torsdag 2. april 2009

TROR JEG AVSLUTTER DENNE DAGEN FØR DEN HAR BEGYNT!


Dette er ikke min dag. Før klokka var ni hadde jeg hatt et maraton av uheldige situasjoner, og jeg var ikke en gang kommet meg ut av morgenkåpa.
Det begynte med ikke mindre enn 3 bæsjebleier, hvor den siste spredte seg helt opp til nakkevalkene til lillegutt og fylte hele pysjen med bæsj. Gutten og pysjen måtte vaskes...
Så skulle jeg lage meg frokost. Varmet meg rundstykker, men maten falt i gulvet med pålegget, ost og syltetøy, ned. Gulvet måtte vaskes...
Hvorfor havner alltid brødet med pålegget ned?

Så klarte lillegutt Å SPY utover hele meg, morgenkåpa og gulvet i gangen. Jeg løp med han inn på badet, der han like så godt spydde litt på badegulvet også... Gutten måtte bades, morgenkåpa, badegulvet og gangen måtte vaskes.
Da alt dette endelig var unnagjort, skulle jeg sette meg ned for en liten hvil, men da var kaffen blitt kald. Min dyre kaffe som jeg hadde kjøpt på spesialbutikk.... Kaffekanna måtte vaskes.
Bestemte meg for å si god natt til denne dagen, eller rettere sagt god dag, men lillegutt ville ikke sove.
Så her sitter jeg og gjør dagen enda surere ved å betale regninger. Hrmf....

2 kommentarer:

  1. Hei!!! Noen dager er sånn....kjenner meg igjen ja..
    Koselig blogg du har..legger deg til meg jeg!!! Ha en forsatt fin dag!!!

    SvarSlett
  2. Hei!
    Ta deg litt påskemarsipan du og kjøp deg et påske ukeblad så koser du deg mens lillegutt sover etterpå. God påske!!

    SvarSlett

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin