torsdag 9. juli 2009

De gale har det godt...

Jeg har nemlig bakt disse godbitene i dag - til naboen! Problemet er bare at jeg ikke aner om de er hjemme...
Naboene har fått seg en nydelig liten gutt, og jeg tenkte det kunne være hyggelig å overraske med noen blå muffins.

Jeg er altså gal nok til å bake til noen som kanskje ikke er hjemme.... Derfor synes jeg overskriften passer bra til dette innlegget.

"De gale har det godt", for om de ikke er hjemme, så ser dere hva jeg skal ha til kveldsmat idag :)
Det er nydelig sommervær i Tromsø idag. Nesten skyfritt, og en temperatur som tilsa at jeg ikke trengte å ta på Guttungen lue. Det er fremskritt!

Nå må jeg forte meg ut i sola for å nyte litt etterlengtet sommer. Vi skal grille steinbit i dag, og det gleder jeg meg sinnsykt til.

Kos dere dere også!

3 kommentarer:

  1. Var de hjemme?
    Vi var i grøtfjorden idag fra 11 til halv 6(!)
    Fantastisk:)))
    Har du ikke vært der, så dra!!

    SvarSlett
  2. Skulle ønske du var naboen min!

    SvarSlett

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin