torsdag 30. juli 2009

Nye awarder!



Må si at det er arti å komme hjem fra ferie og se at bloggen lever sitt eget liv selv om jeg forsømte den hjerterått.
Ikke nok med at jeg har fått nye følgere i løpet av sommeren, hei til dere, så har jammen meg bloggen rundet 8000 lesere og best av alt:
Jeg har fått to nye awarder!


De er fra Living White. Ei utrolig festlig blogger med knallgod humor. I dag skrev hun for eksempel om hvordan hun klarte å springe naken inn i stua der samboeren og noen kamerater satt og hadde guttekveld... Slike historier elsker jeg. Det er så innmari godt å se at det ikke bare er jeg som klarer å gjøre de mest idiotiske ting. Jeg har faktisk ikke løpt naken rundt med bekjentskaper, men føler meg fremdeles flau over episoden som skjedde da jeg skulle fjerne mandlene....

Siden sykehuskøen var like lang som flere onde år, skulle jeg ta operasjonen på privat klinikk. Der skulle de være så raske og effektive at det kun var snakk om å komme, bli lagt i narkose, bli kvitt elendigheten for så å våkne og komme seg derifra. Altså, raskt og effektivt.

Uredd kastet jeg meg på maratonoperasjonen, og våknet noe tomelomsk på et hvitt rom. Halsen brant så jeg forsto at jeg nå kunne se frem til noen dager med is og suppe på menyen. Alt vel så langt, tenkte jeg, men der tok jeg skammelig feil. For tror du ikke at jeg bare så vidt hadde fått tankene til å surre igjen, før jeg ble beordret hjem? Min seng var tydeligvis klar for en ny pasient. For å tjene penger, så skal jeg hilse og si at ting skal gå fort unna! Med ustødige skritt vaklet jeg meg mot utgangen, men da jeg kom til venterommet ble jeg utrolig svimmel. Da kom en hvitkledd dame ilende til. Du er ikke helt stødig enda du, sa hun og tro det eller ei: Hun dro ned buksene mine og stakk inn en stikkpille!
Noe pinlig berørt fortet jeg meg ut derifra. Tror ikke jeg kommer igjen for å si det slik....

Forresten, awardene gir jeg videre til Susan´s side. Jeg digger folk med selvironi, og det har den dama!

1 kommentar:

  1. Det var koselig, tusen takk. Jeg mener verden hadde blitt et bedre sted om alle byr litt på seg selv, siden det er mange som ikke gjør det byr jeg veldig mye på meg selv slik at jeg byr på meg selv nok til 10 personer

    SvarSlett

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin