onsdag 29. juli 2009

Kald fornøyelse!

Her ser dere meg prøve å nyte kveldsola på platten ved min nyklipte plen! Må jo nyte fruktene av den harde innsatsen jeg utsatte meg selv for igår. Les om det her.

Min kjære disket opp med vin og sjokolade på platten etter at 2-åringen var i seng og kveldssola inntok solveggen. Babyen stappet vi i dunpose i vogna, og etter at jeg hadde sittet og hutret en stund, hentet min kjære like så godt dunjakka til meg. Det er tross alt sommer i nord, så det gjelder å kle seg deretter :)

Nå har vi kommet oss trygt inn igjen. Lillegutt ble sulten. Han fullammes enda, til tross for at han er snart 7 mnd og hele TOLV kilo! Det er ikke snakk om at han vil ta til seg annen føde enn pupp, så jeg skal hilse og si at det blir en del amming på ho mor. Leste i en bok om barn og ernæring at en baby på 8 kg krevde 1 liter morsmelk for å stagge sulten. Min baby veier mye mer enn det. Skrekk og gru.

Ja ja. Ikke nok med at han krever mye mat, så er han så tykk nå at han faktisk må til fysioterapi... Legen på helsestasjonen mente han måtte trenes litt. He he. Man kan jo ikke annet enn å le. Fysioterapauten ringte i dag og bekreftet timen, så nå skal Lillegutt til pers.

Men tilbake til den vakre kveldssola vi koser oss med her i nord akkurat nå. Ser på yr.no at den har kommet for å bli. Vet ikke helt om jeg skal stole på han yr, for da vi var på ferie virket det som at yr hadde tatt seg en feriedram for mye. Værmeldingene stemte ikke i det hele tatt, så vi får nå se om jeg får flere kvelder i sommersol, dunjakke og ullpledd.

God natt!

2 kommentarer:

  1. Så koselig du hadde det da :) Bra gjort å forsatt fullamme! Du er flink du. Eg amma mine to første, mens tredjemann (luringen) ikkje ville holde på med sånne ting- han ville kun ha flaske. Så då måtte det pumpes nokre måneder.
    Lykke til hos fysioterapeuten :)

    SvarSlett
  2. Heftig Elisabeth - fullamme en 12kgs gutt! Ida er vel antagelig rundt 12 kg nå... Og hun spiser til tider mye mat... Jeg er imponert og pittelitt sjokkert... ;)

    Kjekt å få daglige oppdateringer igjen!

    SvarSlett

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin