onsdag 1. juli 2009

Sjokoladekuler!

Sjekk de sjokoladekulene jeg lagde idag! Ble så inspirert av bloggeren Silje. Hun hadde laget slike kuler, så da måtte jeg kaste meg rundt.

Andledningen var at min kjære venninne Marte ringte og ba seg selv og datteren sin til middag hos meg. Utrolig koselig!

I dag var det vårruller på menyen. Ikke så spennende, så da tenkte jeg at jeg heller kunne lage noe morsomt til ettermiddagskaffen.

Disse sjokoladekulene er laget av Oreokjeks. Det skal sies at de er litt kvalmende, men hvis man spiser de sakte og i små biter, er det godt til en kopp kaffe.

De er jo ganske dekorative, og de er enkle å lage. Det beste er at fremgangsmåten er utrolig rask. Jeg liker alt som går fort unna!

Barna var begeistret for sukkerbombene, de spiste av hjertens lyst. Jeg dyppet kulene i Dronningens kokesjokolade, hvit og mørkebrun. Er det noen som lurer på fremgangsmåten, så gå til Siljes blogg. Hun har fantastisk mye annet godt å by på også!

Vel bekomme!

1 kommentar:

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin