tirsdag 7. juli 2009

Utfordring....


fra bloggeren lindmussen. Det er jo koselig å bli utfordret! Hun vil jeg skal gå til min andre bildemappe og publisere bilde nr 4.
Det kunne jo blitt ganske pinlig, men jeg var heldig og fikk opp dette nydelige bildet av jenta mi.
Bildet ble tatt av meg 2.november. Hun sitter og ser på barne-tv.

Skrev i innlegget tidligere idag at jeg skulle vise dere bilde av skatten jeg fant hos brukthandleren, men jeg har ikke fått tid til å ta bilde.... Er alene hjemme med 2 små, min mann er på møte med jobb ikveld.

Skal få gjort noe med saken imorgen, jeg lover!

Sender utfordringen videre til bloggeren Living White. Hun er en aktiv blogger som alltid holder bloggen sin varm. Det er imponerende. Stå på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin