fredag 17. april 2009

Du verden så effektiv!

Panikken var til å ta og føle på i stua da min kjære i går kveld kom på at sommerferieplanene måtte være klare allerede idag! Klokka var da 22.30... Barnehagen skal ha ferielisten til ungene, og vi hadde ikke engang tenkt ut hva vi skulle finne på. Men i panikkens hete, klarte vi å planlegge sommerferie i løpet av 10 min! Du verden så effektiv man kan være hvis man virkelig må. Her ser dere da ferieplanene våre.

Dette nydelige fiskeværet heter Nusfjord og ligger i Lofoten. Det har blitt kåret til Norges vakreste sted, så da tar vi selvfølgelig turen innom dem. Jeg møtte min kjære i Lofoten for 10 1/2 år siden, så vi rett og slett elsker disse vakre øyene.

Jeg har i flere år ønsket å besøke idylliske Hamn i Senja. Barnevennlig med fisketurer, små fjellturer og selvfølgelig må vi besøke Senjatrollet. Tror 2-åringen blir begeistret. Det er ikke så mye de forlanger når de er såpass små, så da blir nok dette bra. For de som så serien "Da damene dro", så er dette i nærheten av der serien ble spilt inn.

Så må vi selvfølgelig hit. Den svenske "Stugan" til mamma og pappa. Jeg var så effektiv i går kveld, at jeg til og med bestilte flybillettene nedover! Fikk dem billig, så nå er jeg et eneste stort glis. Dette er sommeridyll med egen strand foran hytta. I det lille annekset til venstre skal vi bo. Bildet er tatt fra brygga der pappa har båt. FANTASTISK!

Nå gleder jeg meg veldig til sommeren. Ute var det snøstorm i natt...
Ha en strålende dag alle sammen, og GOD SOMMER!

2 kommentarer:

  1. Dette så ikke eller hørtes ikke vondt ut. Å det svenske landstedet så jo bare helt fantastisk ut!!!! Drømmer meg vekk her jeg sitter i en snøhaug!

    SvarSlett
  2. Okei. no e æ faktisk blitt hekta på sia di, sitt her å humre mens æ les :) Har sendt sambo på butikken, "æ skulle rydde" :) No skal vi kose oss med ekte junk food- det e nemlig Burger Man i nærområdet!!!

    SvarSlett

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin