onsdag 29. april 2009

STØØØØØØØØØØL!

Jeg er så støl at kroppen ikke virker idag. Har nå hatt med meg Lillegutt på shopping, og jeg har haltet rundt som en tulling. Flere muskelgrupper i kroppen har en ekstensiell krise i og med at de rett og slett ikke visste at de eksisterte før de ble tatt i bruk i går på Sats. Magemusklene hadde kapitulert for lenge siden, noe jeg merket da jeg ble sliten på INNSIDEN AV LÅRENE da jeg tok sit-ups. Er det mulig...

Akkurat nå sitter jeg og utsetter dagens store gjøremål: husvask. Jeg får besøk av min barndomsvenninne i kveld. Vi ser hverandre maks 2 ganger i året på grunn av enorme avstander, så jeg tenkte jeg skulle gjøre det litt koselig før hun kom på overnatting. Problemet er som sagt at jeg er så forbaksa støl at jeg tror støvsuging og gulvvask kan bli en smertefull begivenhet. Nei, jeg får bare hive meg rundt, men først skal jeg vise dere et bilde som gjør så også smilemusklene mine får trent seg litt:


Det regnet på søndag så min lille Amalie kledde seg for det våte været... Jeg har ledd vanvittig mye av dette bilde, så jeg tenkte jeg skulle dele det med dere.

Ha en fortreffelig onsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin