mandag 27. april 2009

Nå er jeg i festmodus!


Dette bildet er til ære for dere fantastiske lesere, for dere har gjort så jeg har hatt en fantstisk start på denne mandagen. Da jeg gikk inn på sida mi, så jeg at jeg hadde passert 1000 besøkende! Tenk at dere har tatt dere tid til å gå inn på sida mi så mange ganger bare for å lese om min surrete hverdag. Skål til dere alle!

Jeg skal ikke feire med champagne idag, jeg skal gjøre noe enda sprøere: JEG SKAL DEKORERE EN KAKE TIL ÆRE FOR BLOGGEN!
Skrev jo tidligere om denne kaka:

Og vips så hadde kakebakeren, den fantastiske Silje, skrevet en kommentar under innlegget. Hun er ingen konditor, men en tobarnsmor som meg. Hun baker kaker som hobby, og pga henne satt jeg i flere timer på YouTube og så på Creating cakes. Der ble jeg så inspirert at jeg bestilte meg MASSE kakeutstyr på nettet, så nå venter jeg spent. Altså: i dag skal jeg forsøke meg på kakedekorering. Ikke slik som denne Kittykaka, det får jo være grenser... Jeg skal prøve noe enklere for å ikke ta knekken på egen selvtillit med en gang.

Men dette blir ikke før senere, for Tromsø ser slik ut i dag:

Vi bader i sol, og jeg skal ut å trille med Karen og hennes lille Kaja Celine. Ble kjent med Karen da jeg gikk gravid, så vi har babyer som er jevngamle. Koselig å ha noen å være sammen med når man er i permisjon!

So long folkens, skal legge inn et bilde av kakeresultatet etterpå, men lov å ikke le. Jeg er jo nybegynner...

OG TUSEN TAKK FOR AT DERE LESER BLOGGEN MIN!

2 kommentarer:

  1. SÅ GØY!!! Gleder meg til å se resultatet!!!
    Du, husker ikke om jeg tipset deg om festkaker.no? Det var etter jeg besøkte den siden at kakehobbyen tok av! Og det er snart 1 år siden! Der er steg for steg beskrivelser, et forum hvor man får svar på alt, det skal bli kjørt flere kurs i tromsø til høsten i festkaker's regi, galleri, og oppskrifter! Kjempebra side!

    Deiiilig dag i dag, våknet tiidlig og sola SKINTE inn vinduene!!:)

    Da er det godt å være i barselspermisjon!!:)

    SvarSlett
  2. Og GRATULERE MED OVER 1000 INNLEGG!!!:) :) :)

    SvarSlett

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin