tirsdag 1. september 2009

Award og ego-info....


Hurra! Jeg har fått nok en award for bloggen min! Tusen takk til Elisabeth´s hus. Slikt varmer et bloggerhjerte!
Awarden inneholdt også en utfordring: Å fortelle 10 ting om seg selv... Gulp, hva i all verden er verdt å nevne???

1. Jeg er ikke redd for insekter, men hadde DØDD dersom jeg hadde møtt på en hai ute i vannet - av ren og skjær frykt. Dette er en av grunnene til at jeg i motsetning av alle andre, faktisk IKKE VIL dra til Australia på ferie...

2. Jeg ønsket å kalle Amalie for Alida, men min samboer var ikke enig i navnevalget.

3. Jeg møtte min samboer på Folkehøgskole i 1998. Jeg var 19 år og han var 17.

4. Jeg meldte meg ut av statskirka da Kvarme ble biskop i Oslo. Slikt orker jeg ikke å støtte opp om, og dermed var jeg ute av kirkas register.

5. Jeg DIGGER radioprogrammet Misjonen med Atle Antonsen og Johan Golden. Abonnerer på programmet på podcast, og anbefaler ALLE til å gjøre det samme.


6. Jeg er en skikkelig frostpinn. Fryser veldig lett, og elsker derfor min vedovn. Min svigerfar lider i det stille når jeg er på besøk hos dem om vinteren, for da må det fyres!!! Synes 25 grader inne er fantastisk. Det underlige er at jeg ikke liker å ha det så varmt ute. 23 grader er mer enn nok en fin sommerdag.

7. Jeg klarer ikke å sove lenge om morgenen. Får skikkelig dårlig samvittighet hvis jeg sover lenger enn kl 09. Ikke det at jeg har fått sove så lenge etter at jeg ble mor, men da jeg hadde anledning til å bestemme min egen døgnrytme, sov jeg svært sjelden lengre enn det.

8. Jeg er altspisende. Blir stadig like overrasket over voksne mennesker som sitter og pirker i maten og er livredde for å bestille seg mat i tilfelle de ikke liker den. Synes også det er merkelig at de som ikke liker maten de får servert, sitter og tygger på den i en evighet før de svelger ned, mens det de liker spiser de kjempefort! Burde jo være omvent. Liker du maten, så tygg lenge og nyt. Liker du den ikke, så sluk den rett ned så slipper du å kjenne smaken i munnen.

9. Jeg elsker å lese bøker. Må alltid ha en bok liggende klar, og jeg leser stort sett alt. Har fått dilla på lydbøker også, så iPoden min er full av bøker jeg kan høre på når jeg går tur.

10. Jeg er svært glad i vennene mine, men har ikke noe problem med å sitte mutters alene en hel kveld. Jeg trives godt i eget selskap, og synes det er godt å ikke ha overfylt timeplan hele uka.

Sånn, det var litt om meg. Vet ikke hvor interessant det var, men utfordringen er nå utført!

1 kommentar:

  1. Takk for god hilsen inne hos meg :o) Setter pris på det.. Ha en fortsatt fin uke! Klem fra Linda :)

    SvarSlett

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin