mandag 21. september 2009

Sulter foran brødboksen

Nå sitter jeg og sulter foran brødboksen. Jeg tør rett og slet ikke å spise mat... Herregud som jeg ønsker å sette tennene i en slik sandwich, men det er nettopp tennene som forhindrer meg i å spise - eller rettere sagt mangel på tenner. I dag var jeg nemlig og trakk en visdomstann. Med min flaks klarte selvfølgelig den ene rota å knekke... men nok om det.

Det dumme er at jeg var så inn i granskogen dum å gape til speilbildet mitt da jeg kom hjem. Det skulle jeg ALDRI gjort, for det jeg så var et ENORMT BLODRØDT KRATER I KJEFTEN. Det er ikke snakk om at jeg tør å putte så mye som en liten matbit inn i munnen så lenge det ser ut som det har vært et bombenedslag i gommen min. Det hullet hadde jo slukt samdwichen på tvers!

Dermed sitter jeg her og sulter, og det er noe av det verste jeg vet. Jeg takler ikke å være sulten, så nå får jammen meg kroppen se til å lappe seg selv sammen slik at jeg kan få i meg noe fôr. Det å sulte på denne måten er jo 1000 ganger verre enn å trekke den fordømte tanna.

(Tannlegen spurte om jeg hadde tid til å komme tilbake imorgen og trekke den andre visdomstanna også, men jeg fant fort ut at det hadde jeg jammen meg ikke tid til.... eeehhhh)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin