fredag 11. september 2009

Mat gjennom vinduet...

Her en dag gjorde jeg noe jeg ALDRI har gjort før, jeg kjørte på Drive in hos Burger King. Etter en lang dag alene med ungene fristet det lite å begynne på middagen da blodsukkeret mitt allerede var på under null. Siden vi likevel var i bilen, tenkte jeg at jeg Driv in ville være en super middagsløsning.

2-åringen satt i baksetet, og hun trodde at mamma var helt gal da jeg kjørte inntill et hus og begynte å snakke med en dame gjennom vinduet. Med store stirrende øyne lurte hun på hva som i all verden det var som foregikk.
Da det hele endte med at jeg fikk to fulle poser med noe mystisk levert av damen, klarte hun ikke å dy seg lenger.
- Ka det e? spurte hun på skikkelig nordnorsk.
- Det er middagen vår, prøvde jeg å forklare.
- Kommer den inn gjennom vinduet? sa hun skrekkeslagen.
- Ja, jeg fikk den gjenom vinduet, bekreftet jeg.
- MEN KEM E KOKKEN? ropte hun ut så lillebror skvatt i bilsetet.

Ja, hvem vet hvem kokken er..... Kanskje like så godt at vi ikke vet hvem det er.

Jeg trenger vel ikke å legge til at prinsessa ikke spiste noenting av sin hamburger. Ikke en bit klarte vi å tvinge ned i strupen på henne. Så i stedet for å få mat inn vinduet, kunne jeg like godt ha kastet de pengene ut av vinduet. Her blir det ikke mer vindusshopping med det første :)

Ha en vindusfri kveld dere også.

2 kommentarer:

  1. smiler....den vakke dum du.....ha en flottings fredagskveld

    SvarSlett
  2. Ja, ja, det er vel ikke det verste at ungene ikke vil ha fast-food :-)

    SvarSlett

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin