tirsdag 15. september 2009

Trangt, trangere, trangest

Snakk om tannpine! Jeg visste at jeg hadde liten plass til tennene i munnen, men i dag ble det altså konstatert at jeg må trekke begge visdomstennene mine. Av en eller annen grunn er det bare to stykker som har stukket hodet opp i fri luft, men de må nå bøte med livet.
Tannlegen idag var ikke nådig. På mandag tar han først den venstre. Hva i all verden skal jeg tygge maten med resten av livet? Reguleringstannlegen jeg hadde i ungdommen var det man kaller ivrig med tanntrekkinga. Han trakk faktisk 6 tenner i kjeften på meg på en og samme dag (!), så idag har jeg bare 26 tenner i munnen. Det normale er vel 32. Nå skal jeg jammen meg fjerne to til....

Får bare inderlig håpe at visdomstennene ikke har noe med visdom å gjøre. I og med at jeg kun har fått to visdomstenner, så må det jo skorte litt på intelligensen, men at jeg nå trekker dem lover jo ikke så bra....

Lommeboka er heller ikke så begeistret.

Bildet har jeg stjålet fra Scanpix, ups!



2 kommentarer:

  1. Uff stakkars deg!
    En liten ting bare, kan ikke ut ta vekk den bokstavkoden vi må taste inn før vi får sendt deg kommentarer, så irriterende og skrive de bokstavene hele tiden

    SvarSlett
  2. Huff da - kondolerer! Jeg er sikker på at ikke det har noe med visdom å gjøre. Og en annen positiv ting: Jo mindre tenner: jo bedre plass til kaker! Hi hi....
    Digger forresten siden din. Du skriver så morsomt!

    Høst smil fra Tone som også mangler visdomstenner...

    SvarSlett

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin