lørdag 2. mai 2009

Forferdelig godtesyk!

Jeg har en last her i livet, og det er at jeg er så forferdelig godtesyk - bestandig. Da jeg var lita trodde jeg at dette var noe som kom til å gå over bare man ble voksen, men nå er jeg altså 30 år og like godtesyk som da jeg var 8...
Jeg og 2 åringen min Amalie har nå sittet og googlet bilder av godterier på Macen. Begge er vi like henrykt når det kommer deilige bilder av fristende sjokolade. Vi har begge nedtelling til klokka skal bli seks og det er tid for lørdagsgodter!

Er det noen som har godt råd mot forferdelig godtesug? For noen år siden prøvde jeg å forspise meg på godteri slik at jeg skulle få "stygga" på det. Sendte samboeren min til butikken med lommeboka mi og ba ham kjøpe sjokolade til han skjemtes. Han dro avsted og kom hjem med ENORME mengder. Jeg satte igang og ete, holdt på hele kvelden. Var til slutt skikkelig kvalm, og tenkte at nå har jeg spist så mye at kroppen ikke orker mer godterier resten av dette livet. Fornøyd med min enorme kvalme for sjokolade gikk jeg og la meg, men da jeg våknet neste dag og så restene som lå i godteskåla, så måtte jeg innse at jeg ikke hadde klart prosjektet mitt. Jeg VILLE ABSOLUTT ha mer, så jeg satte meg ned og gumlet restene også.

Huff...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin