tirsdag 12. mai 2009

Nei, så dumt...

Nei, dette var skikkelig leit. Rett og slett utrolig dumt. Sameiet har satt opp dugnad akkurat når jeg og Lillegutt er i Oslo og besøker slekt og venner. Jammen meg sørgelig...

For en gangs skyld får denne jenta smake på flaksen! He, he. Nå må min kjære samboer stille opp på raking og blodslit, mens jeg ligger i boblebadet til mamma og pappa. Skal tenke på ham der jeg ligger med agurker på øynene og lavendel i vannet :)

Må bare legge til at mannfolk jammen ikke har skjønt noen ting. Skrev jo et innlegg om mannfolk i går (les det her).
Min kjære sa nemlig til meg at jeg måtte pakke i liten koffert når jeg skulle nedover til hovedstaden, da jeg slapp å bære på så mye. Liten koffert?????? Jeg skal jo til hovedstaden!!!! Da pakker man ikke i en LITEN koffert, men i en GIGANTISK en - det skal jo SHOPPES FOR SØREN! Jeg skal bære tungt, rett og slett DØDSTUNGT!


3 kommentarer:

  1. Hei! Takk for koselig hilsen på bloggen min. Helt enig i at skal man til hovedstaden skal det pakkes i stor koffert! :) Kos deg i badekaret.

    SvarSlett
  2. Uff det var skikkelig synd. Og den bæringen du skal gjøre anses jo ikke bare som shopping men også som trening så da får du noen trimpoeng også og kan et ekstra stykke kake

    SvarSlett
  3. Hei, fant bloggen din idag, og må si du har en kjempemorsom og flott mammablogg som jeg skal titte innom flere ganger.. :o)

    SvarSlett

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin