lørdag 23. mai 2009

Medisiner NÅ!


Å våkne med dundrende hodepine er som regel ingen god start på dagen. Etter å ha saumfart huset for noe medisin måtte jeg innse at hodepinen skulle torturere meg noen timer. Min samboer vartet opp familien med jorbærsmoothie til frokost, deretter bar det av sted til byen for å finne noe smertelindrende. På et av byens kjøpesenter strenet jeg med ett mål for øyet -APOTEKET. Jeg var så innbitt på å få tak i Paracet, at jeg ikke så et vennepar som også sto i butikken. De veivet med armene for å få kontakt, men de kan hilse og si at det ikke var enkelt når ho Elisabeth er ute etter Paracet. Dama bak disken lurte på om hun skulle legge Paraceten i en pose, men det fikk hun klar beskjed om å IKKE gjøre, for så snart tablettene var betalt røsket jeg pakken opp og svelget ned Paraceten INNE PÅ APOTEKET. Venninnen min Marte bemerket at det er noe uvanlig å spise medisinen ved disken, men i dag var jeg ikke interessert i hva som sømmer seg :)

Man kan trygt si at denne ikke jenta var å topp idag, for vi dro med venneparet på kafé, og det endte med at jeg ikke bestilte mat!!! Jeg må si at jeg er den mest matglad personen jeg kjenner til, og det at jeg ikke vil ha mat på kafé, det skjer så og si ikke. Heldigvis er jeg nå på bedringens vei. Begynner å føle meg som et menneske igjen.

Min samboer har det utmerket, som han påpåpeker selv. Han var jo så heldig å få smadret PCen sin på torsdag, så i dag kjøpte han seg en splitter ny MacBook i aluminium. Han sitter bare og gliser fra øre til øre. Jeg er ikke så lite glad jeg heller, for han kjøpte meg denne:


Så nå er Macen min dødsrå :):):):):)
Nå er det lørdag, og snart biff, så denne dagen blir bare bedre og bedre. Litt rødvin i glasset nå, så er jeg god som ny.

1 kommentar:

  1. Tenkte på en ting. Den PC som ble ødelagt har du sjekka at det ikke går på reiseforsikringen eller innboforsikringen deres? Koster jo ingenting å sjekke det ut.

    SvarSlett

Blogglisten
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin